Det är kallt!

Här är det kallt nu. Ja för att vara här i alla fall. Lite pudersnö har vi oxå. Det är inte direkt så inspirerande att gå ut och träna i kallblåsten men lite blir det i alla fall. Jag hade ju tänkt att tävla freestyle med Ozzy på My Dog i Januari, men det kan hända att jag bangar. Det är ju inte rikigt rätt ställe att skämma ut sig... Han är duktig och glad och positiv här hemma på gårdsplanen, men hur blir det där? Ja den karamellen får jag nog suga på en stund. Annars är allt bra med Ozzy och han ser nästan normal ut igen. Det är fortfarande kvar en liten, liten svullnad under ögat, men inte så att det stör.

Hundiga kramar från OSS.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Bangar du så skickar jag min blivande dobermann valp på dig ;) Eller kanske det blir värre med Puma? Tror det faktiskt...... Klart du ska med på My Dog! Ska jag behöva offra varje natt fram till januari nu å sitta vid sidan av din säng å viska My Dog My dog My Dog........? Det är en suveränt häftig känsla att göra bort sig för en stor folkmassa än att bli totalt förnedrad inför en liten skara. Go for it! Man skulle kunna tro att det är mer störningar på My Dog än på en bk, men nej det tycker inte jag. Är hunden inte känslig för miljön så är det lättare. På en liten bk så ser hunden de andra hundarna, men på typ My Dog blir det för mycket så de ser inte något annat än matte som blir tryggheten i all hysteri. PERFEKT! Anmäler inte du dig så gör jag det....... (Blev visst en lång kommentar å de lär fortsätta bombadera din blogg om du inte anmäler...Så de så! Kram =)

2008-11-24 @ 21:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0