Hösthälsning!

Det var ett tag sedan sist men det har inte hänt så mycket. Ozzy har ju varit sjuk i två omgångar och vi har helt enkelt tagit det lugnt. Nu börjar allvaret igen...
Först för er som inte vet hur det ser ut:

Ha, ha, ha! Lite lagom tyket va?
Som jag har skrivit innan så tycker jag att Ozzy är en otrolig hund. Han gnäller inte, skäller inte och gör det man ber om med glädje. Idag ute på en av våra ängar slängde jag ut lite hundkex. Han letar tills han hittar och (tyvärr) tar det inte lång tid.

Ozzy bor i hundgård på dagarna. Jag arbetar ju heltid och min man nästan heltid! På onsdagarna är både våra barn och vår hund hos min mamma. Tack för det! Nu börjar det ju bli kallt ute och min man håller på att göra ett vinterbonat hus till Ozzy. Han får det isolerat och till och med med parkettgolv! Det ni. Här sitter min Martin i Ozzys nya utehem!

Som ni ser på bilden så finns det nästan inget av "bullterrier" utseendet kvar på Ozzy. Jag vet dock inte när jag kan ställa honom igen. Det kanske blir i Göteborg i Januari. I varje fall tänkte jag sikta in oss på freestyletävlingen! Det kommer bli spännande med tanke på att vi bara har tränat med godis och knappt någon annan stans än här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0