Ozzy mår bra!

Ozzy mår bra nu. Han "fjantar" runt som vanligt och tycker livet är allmänt härligt. Tänk att man kan ha hund på så olika sätt. Jag är först med att erkänna att jag inte tar en långpromenad varje dag. Ibland blir det inte ens en kort promenad... Men jag försöker träna lite varje dag och min hund är ute mycket utan mig. Vi bor på en gård och när Ozzy är ute och "fjantar" har han alla katterna till sällskap. Han fjantar verkligen. Har aldrig tidigare varit med om en hund som vid 2,5 års ålder kan leka så som han kan. Han springer runt med leksaker och kastar upp dem i luften för att bli förvånad och springa och hämta dem osv. Men han är otrolig. Alltid så tjänstvillig och tapper. Tänk att han med sitt drän och den stora tratten ändå gick med på (med glädje för det är det alltid) att träna rallylydnad. Det finns liksom inga problem för honom utan han bara gör allt som gör honom glad! Han försökte även med slalom mellan mina ben men tratten fick inte plats!!! Glada och pussiga kramar skickar han till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0