Upptåg på Dala!

Jaha, då har man klarat av sin första rallylydnadskurs! Vi har gått en liten rallylydnadskurs och det har gått bra. Ingen platsliggning, perfekt för oss. Man får kämpa med kontakten och det behöver ju vi. Idag gick vi en "riktig" bana dvs. 15 hinder i följd. Det var roligt. Ozzy klarade sig galant.
I Söndags var vi i skogen för att min man skulle fixa ett älgtorn. Grannens hund Wilda var där oxå och Ozzy är kär... I måndags stack han och var borta i 55 minuter. Undrar om han har letat efter henne kanske? Ja, ja. Det där med koppelpromenader är inte vår grej helt enkelt, men han borde ju hålla sig på tomten tycker man.
Full fart på Lezedas Västanvind! (Glömde visst SU(u)CH!)

Full fart

Han springer nästan in i mig!


Vad är det som gömmer sig där?


Så här ser det ut på vissa ställen i vår skog. Det är inte konstigt att det dras in massor av pinnar och annan bös... Undrar vem som borde städa här egentligen?


Snyggingen Wilda!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hahaha. Hon ser verkligen feminim ut. En riktig kalaspingla. Puma känner sig dissad dock, hon trodde hon var den enda ;)Men en puss till Ozzy boy ändå. Nu har jag mängder med rådjursklövar om du vill ha.

2008-10-08 @ 17:16:22
Postat av: Ozzy

Älskar att leta efter rådjursklövar i skogen så det skulle passa mig fint!

2008-10-08 @ 19:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0