Freestyleuppvisning

Nu har jag och Ozzy varit på uppvisning på torget i Gråbo. Det gick bra. Med tanke på att vi bara tränar här hemma på gårdsplanen, utan hög musik, utan publik, utan andra hundar, så bick det faktiskt väldigt bra. Det handlar alltså om en freestyleuppvisning. Det är tur att folk i allmänhet inte har sett så mycket av det för dom tycker ju att allt är roligt bara man gör något.
Första omgången gick inte så bra. Alltså den gick inte dåligt men jag märkte på Ozzy att något var lite fel... det regnade och jag hade en galonjacka på mig! Tänk att vi aldrig har tränat med en sådan. Jag vill inte verka lat men om det regnar ute... så tränar vi inne! Andra omgången gick bättre, då hade jag inte jackan på mig. Det är dock tur att man under uppvisningar kan ha hela händerna fulla med falukorv.
Eftersom jag var där själv så har jag tyvärr inga kort eller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0