Tillbaka igen!

Nu har hela familjen varit på semester. Det vill säga inte hela familjen för vi bytte ut Ozzy mot min Mamma och Pappa! Det innebär ju att Ozzy har varit bortlämnad i en vecka. Han har bott hos min kompis Ulrika i Hyssna. Hon är guld värd även om jag ibland ifrågasätter henne totalt!!! Läs hennes blogg åtminstånne från "nu är man trehundsägare igen" eller något i den stilen: www.blogtown.se/profile.php?id=UllisPuma

Det var en trevlig vecka och som ni förstår så kunde jag koppla av från Ozzy helt och hållet då jag kunde lita på att han hade det bra. Vi har varit på Kreta och ungarna hade lite svårt att fatta att vi var utan hund. Min minsta tjej som är 20 månader ställde sig upp under ett restaurangbesök och skrek ÅTTA och höll händerna för munnen samtidigt som hon blåste (hennes sätt att busvissla)! Min stora tjej kommenterade att vi inte var hela familjen med... Det gör mig stålt att dom verkar tycka att Ozzy verkligen är en i familjen! Idag är det Lördag och vi har varit ute i skogen och kollat in var Martin skall sätta upp ett nytt älgtorn. VI hade med oss frukt och hela familjen (ínkl. Ozzy) käkade i skogen. Vi tog oss till grannarna (vilket inte är det lättaste med tanke på hallonris och pinnar överallt) där vi fick fika. Där visade det sig att deras Wilda (en Wachtelhund) löpte. Men hon var inte tillräckligt intressant för Ozzy för att hon skulle bete sig illa. Detta trots att hon försökte med allt. Min stora tjej (4 år) meddelade till och med vid fikabordet att hon slickade Ozzy på pungen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0