5-årskalas!

Idag undrade nog hundarna hur det stod till med oss egentligen! Först fick vi besök av ett spöke! Det var ju bra träning för de små liven . . .
Som ni kanske ser så var vi oxå utklädda. Det var min stora flicka som fyllde år och hon ville att alla som ville klä ut sig skulle få göra det. Hundarna såg misstänksamma ut.
De skällde lite. Det visade sig att spöket egentligen var en som de tycker mycke om...
Här kommer en bild på hela gänget som var utklädda:
Visst var vi stiliga allihopa. Det gick bra med hundarna. Tavarisha hade nog mest problem med en svart dobberman...
Det har gått himla bra att ha henne här. Nu ligger hon och Ozzy och tuggar på varsitt ben!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Problem med en dobermann som hon var tvungen att smaka lite på. Kan räkna antalet schäfrar på en hand jag träffat som faktiskt inte vill döda allt de ser. Gillar inte elaka hundar (Puma räknas inte) ha ha ha



(Jag har nu ett färdigt program även till Diva. Fyra nya rörelser behöver tränas in. YES!)

2009-08-06 @ 08:38:29
Postat av: Marina

Fin blogg du har och jag kommer att lägga in dig i min bloggmeny, länkar. Håller på att arbeta med min hemsida och den sidan är inte riktigt färdig ännu.

Din blogg är så intressant att läsa.



Skriv gärna i min fungerande gästbok 2009.

Hoppas på svar tillbaks.



http://hem.passagen.se/yamahatjej/

2009-08-06 @ 13:34:07
URL: http://hem.passagen.se/yamahatjej/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0