Detta är nästan pinsamt...

...jag har anmält Ozzy (SU(u)CH Lezedas Västanvind) till en inofficiell utställning! Egentligen så tycker jag inte att championhundar har där att göra men min Matilda vill tävla i barn med hund. Om det skall gå bra så krävs det nog att Ozzy är lite trött och avtrubbad. Men det är lite pinsamt ändå. Ja, ja... vad gör man inte för sina barn?
Hon tränar lite ibland och tar detta på fullt allvar. Jag hoppas att det går bra för dem. Tävlingen är på Marks brukshundsklubb den 3 oktober.

Kommentarer
Postat av: mosteer maggan

Det spelar väl ingen roll, fast jag håller med dig, men det är ju för Matildas skull so goo for it

2009-08-26 @ 06:24:02
URL: http://margret.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0