Tavarisha har flyttat!

Idag kom Tavarishas familj och hämtade henne. Oj, vad glad hon blev! Hon tokade runt och tjöt av lycka. Jag tror absolut inte att hon inte har trivts här men det är klart att familjen hon levt med så länge är bäst! Hon sa till mig innan de kom att hon önskar sig en egen altan.Hon har fått högsta betyg här hemma. Tänk att till och med Martin sa: -Hon har ju inte varit till något besvär alls, det är nästan som att hon inte varit här!
Det ni... Hon är mycket välkommen tillbaka om hon vill det någon gång. Många kramar skickas härmed till henne från hela familjen Mattsson.


Kommentarer
Postat av: Agneta

Hej och tack för hjälpen med Tavarisha, kul att det gick bra. (Min systerdotters hund)

Du är härlig du! Har läst dina inlägg och visst var mormor B-L söt som spöke!

Ha ha !

agneta

2009-08-10 @ 11:21:20
Postat av: Eleonor

Hur kunde du veta att det var Mamma som var spöket??? Eller är det kanske så att det är hennes rätta element? =)

2009-08-10 @ 22:07:52
Postat av: Agneta jonsson

B-L berättade för mig när vi lunchade en dag i Göteborg att hon skulle vara spöke på kalaset, (på pin kiv tror jag) eftersom Matilda tyckte hon var för gammal för att klä ut sig överhuvidtaget.

Så det så----------!

agneta

.....eller trodde du att jag var synsk?

2009-08-15 @ 15:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0