Apporteringsträning!

Ikväll fick jag för mig att nu skall det ske! Jag satte mig med hunden och lite Frolic i handen. Sist jag tränade apportering fick jag tillslut honom att plocka upp den från golvet bara jag petade på den lite. Idag bestämde jag mig för att han skulle hämta den. Han är ju helsöt och jag vet inte varför det har låst sig så med apporteringen men skam den som ger sig.

http://www.youtube.com/watch?v=kLLcoaYYtqU

Visst är han duktig nu?! Iförut kollade han bara på mig med en blandning mellan spanielblick/vildförväntanattnågotkommeratthändablick/matteärdusäkerblick. Den släpper han ju faktiskt nu efter ett litet tag för att inte bara plocka upp bocken utan ta med den till mig! Jag är så stolt över lillprinsen.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Åh, duktiga lilla Ozzy <3 han gör ju allt för dig, å den där svansen alltså..... söthund =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0