Grattis till min matte!

I går var det julafton och jag fick flera paket. Ett vildsvin som låter, en bäver som låter, en and som låter och en himla massa godis som jag inte har fått äta upp... precis som att det inte är jag som bestämmer över mina grejer!!! Det blev en bra julafton men jag kunde inte slita mig från att öppna paket innan det var min tur (vi brukar gå i åldersordning).
Jag blev väldigt lycklig över presenterna. Anden var pricket över i:et eftersom min gamla and blev begraven på julaftonsmorgonen!
Idag är det oxå en konstig dag. Nu väntar vi på de närmast sörjande till mamma för att det är hennes födelsedag. Då blir det glass och tillbehör (hon gillar inte tårta). Titta vad söt jag är:
Jag hoppas att ni alla har haft en god jul och att ni får ett gott slut! Hundpussar från Ozzy till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0