Igår var vi och tränade...

Igår var vi i inomhuslokalen igen och tränade. Det var jag, Ulrika och Kerstin. Vi hade en och en halv timme på oss och Ulrika var snäll och hjälpte mig med ett HTM program.
Gårdagens klippa var Diva som satt still mitt i ett hav av korv och frolic. Det är inte illa för en ettåring!
Hur söt som helst! Jag tränade med klänning på och får inte träna utan den mer... det resulterade i det här:
Det är tur att vi bor som vi bor och att klänningen är soppas stor och elastisk så att man får plats med två fleectröjor under! Efter lite utomhusträning i flera minusgrader hjälpte hela familjen till med veden.
Ozzy släpade mest runt på vedträen men vi andra samlade in. När lilltjejen började frysa förflyttade vi oss in för att värma oss och för att fortsätta att träna Ozzy. Det resulterade i att vi ändrade lite i programmet men vi har ju inte så mycket tid så vi hinner inte lära oss massa nya saker!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Vilken snygg hund på första bilden ;)

Postat av: mosteer maggan

Vad bra ni har som kan träna inomhus, här blir det dåligt med träning just nu.

2009-12-31 @ 06:14:41
URL: http://hjalle-hjalmar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0