Lydnadstävling och Lucia

Idag kom PM:et till nästa lydnadstävling. Den går av stapeln den 26 december (dagen efter min 35-årsdag). Ibland så ifrågasätter till och med jag hunderiet, den börjar 7.15 för oss i lydnadsklass 1. Det innebär inget party, party för mig på min födelsedag. Det kan jag ju faktiskt leva med. Men det kanske skulle vara bra att vara lite bakis? Du kör väl Ulrika? Du är du trots allt min PT!
Har börjat med platsliggningen igen. Visst är det konstigt att 4 minuter för några veckor sedan var en evighet när det idag (trots minusgrader ute) gick ganska snabbt. Det kan ju ha med säkerheten att göra, vad vet jag. För övrigt tränar vi vänstersvängar och ställande under gång!
En liten luciahälsning från världens snällaste hund:
Hoppas att kylan håller i sig så att vi får det lite vintrigt här på västkusten!

Kommentarer
Postat av: mosteer maggan

Ett tidigt Grattis till dig och ett lycka till på tävlingen

2009-12-13 @ 15:05:05
URL: http://hjalle-hjalmar.blogspot.com
Postat av: Ullis

Tidigt tidigt. Usch då. Men jag hänger på. D har ja ju lovat. Vad fin Ozzy blev i krona. Tänk att han kunde vara stilla en sekund...ha ha ha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0