Fotografering

Har idag tagit nya bilder på mammas hund Alice. De som var och fotade i Doggys monter på My Dog har idag varit i Gunillas Djurtillbehör i Gråbo och jag var där och fotade Alice och mina barn. Ozzy fick jag ju fina bilder på på My Dog.
Wow vilka killar. Jag dundrade in med en tvärgrinig 2 åring och en 4 åring som gjorde allt för att synas så mycket som möjligt i bild. De lyckades väldigt bra! Kolla gärna in deras sida

www.studiobus.net

Bilderna borde ligga där i nästa vecka.
Gunilla är fantastisk. När vi kom var det en hund som lämnade butiken, två kaniner som skulle fotas och sedan mina två barn och en hund. Butiken är inte stor och den är väldigt fylld vilket innebär att man knappt får plats. HON HAR TILLÅTIT EN HÄST ATT BLI FOTAD DÄR!!! En eloge till dig Gunilla.
I morgon kommer några dårar till att befinna sig där...
Håller just nu på att lägga in bilder från kamerornas (de egna) minneskort till datorn, hade över 500 där nu, så i morgon kommer det nog att ligga lite hundbilder här.
Eleonor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0