Hemma igen!

Nu är jag och mina flickor hemma igen. Det innebär att Ozzy har flyttat hem från Ulrika där han som vanligt har fått vara med om massor. Jag är otroligt sugen att börja med öppenklassspårsträningen (?!) men man skall få ihop tid och energi på samma gång. Själv är jag ju sportlovsledig men min man arbetar och barnen är naturligtvis hemma med mig. Till helgen kanske det går!
Ett stort tack till Ulrika och Jonas (som älskar Ozzy som det vore hans egen, eller inte...) som har tagit hand om min pojk när jag har varit borta.
Eleonor

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Här är så lugnt å tyst nu.......=)Men han är alltid välkommen hos oss, även om han å Diva är painiga tillsammans. Ska lägga upp lite bilder på bloggen när jag orkar.

2009-02-11 @ 21:43:31
Postat av: Anonym

Nu ligger flera bilder uppe på min blogg från Ozzys dagar hos oss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0