Lite bilder!

Här kommer lite bilder som jag laddade över från mina kameror igår! Den första bilden är på Ozzy när han hittade klöven i slutet av ett spår vi la för ett tag sedan! Han är väldigt noga med att markera tydligt att det är slut med spåret!I Söndags var vi ute på sjön och lekte igen. Det blev korvgrillning motorcykelkörning. Ozzy hittade en Rodigian Ridgeback (kanske felstavat) som han blev väldigt kär i.På väg hem somnade min minsta tjej på Snowborden! Hon sov de 2 km vi gick över isen!Ozzy hade fortfarande lite fart i benen.Igår var vi på sjön igen och lekte. Alice var med och hundarna busade för fullt. Visst är det konstigt att dom måste vara precis nära och leka när dom har hur mycket plats som helst att leka på?Här är en bild från i januari eller så.Så här ser det oftast ut när jag försöker ta kort på hundarna. Det är ju charmigt på sitt sett men det är ju kanske inte riktigt som jag vill ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0