Nu blir det av!

I morgon 7/2 13.45 har vi bestämt träff med en domare för att göra anlagstestet i viltspår! Det skall bli väldigt spännande! Jag hoppas naturligtvis att det går bra och blir han inte godkänd så hoppas jag ändå att vi skall lära oss något och att vi skall känna oss nöjda. Först skall jag gå med min Ozzy och sedan skall Mamma gå med sin Alice. Skall gå en promenad med honom på förmiddagen så att han har rastat av sig ordentligt, sedan skall han få leka av sig med Alice innan vi åker. Spännande, spännande, spännande!

Eleonor 

Kommentarer
Postat av: Görel

Start 13:45 sa du... Då får det helt klart bli sen middag för våran del! Alldeles för svårt att äta middag med "hållande tummar".... Kom igen bara, det här klarar ni!

KRAM PÅ ER ALLA 4

2009-02-07 @ 03:56:46
Postat av: Ulrika

Kom igen Ozzy kom igen!



Håller tummar å tår (kommer inte bli några problem att hålla tummar å tår då man sitter i ett kallt ridhus hela dagen)



Vi hörs.....garanterat =)

2009-02-07 @ 07:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0