På hal is och viltspår!

Vi har faktiskt haft så pass kyla här så att vår sjö har frusit! Det resulterade i att hela familjen var på sjön både lördag och söndag. Här kommer lite bilder från det:
Ozzy kunde ligga still en liten stund men tyckte att det var roligare att springa omkring.
Det är ingen skärpa i bilden men jag tycker om den ändå...Ozzy provade sin julklapp som är en väska som han kan ta med sig det viktigaste i. Han fick bära sitt eget godis alla hundra metrarna ner till sjön! Han protesterade inte alls utan skötte sig utmärkt.

Nu till viltspåret. Jag har anmält mig till anlagsprov! Det skall bli spännande och det känns skönt att det äntligen blir av. Nu hoppas jag bara att vi hinner med det innan min mamma (som jag också har anmält med Alice) åker till Indien!

Kramar från oss på Dala.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, själv är jag fullkommligt vettskrämd för frusna sjöar, men det ser himla mysigt ut! Är det Mamma som har sytt den fina väskan kanske? LYCKA TILL PÅ ANLAGSPROVET, det kommer säkert att gå bra!

2009-01-21 @ 11:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0