Roligt att du är impad Görel!

Synd att jag inte är riktigt lika impad utav Ozzys viltspår han gjorde idag! Han slarvade lite och tappade bort sig, vilket kan bero på att jag fick skälla på honom strax innan vi startade spåret. När man ofta har en tvååring i "ryggsäck" går det inte att ha en hund som tränger sig och vill fram först utan det är viktigt att han väntar på sin tur och att jag ger honom turen... Så var det inte idag när vi skulle över en liten bäck. Han försökte knö och jag sa till honom vilket kan ha gjort att han blev lite störd. Jag skall lägga ett nytt spår i morgon och hoppas att det går bättre. Det kommer bilder från en lycklig Ozzy som hittade klöven i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Duktiga ni är!!!!

2009-01-31 @ 21:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0