Svar till Anonym!

Hej Du... Jag är också skiträdd för att gå ut på isen så jag skickar ut min man först för att kolla läget. När han tillåter att barnen rör sig fritt på isen så vet jag att det är OK för mig också!!! Den måste absolut vara mer än 10 cm tjock.
Det är inte mamma som har sytt väskan utan den har jag köpt på Ge-Kås för 79 kronor. Den har kanske inte den bästa passformen men om man vill ha med ett paket korv ut i skogen eller så så duger den. Jag tror att Ozzy tycker det är ganska roligt att få göra något.

Eleonor

Kommentarer
Postat av: Görel

Glömde jag att sätta ut mitt namn? Hm.. OM jag nu absolut skulle ut isen, hade jag nog låtit maken stå kvar på land så han kunde rädda mig och Oscar OM nå't skulle hända!

2009-01-23 @ 10:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0