Viltspår!

Jag vill inte vara på jobbet! Jag vill hem och testa hur det går med viltspåret! Förmodlingen så kommer Ozzy och mammas hund Alice att gå anlagsklassen nästa helg (7-8/2)! Det skall bli så spännande. Vi har inte tränat sedan i höstas så jag måste lägga ett spår i helgen så att han inte kommer till tävlingen och inte fattar något! Det kommer säkert att gå bra men jag kommer kanske att klanta till mig... Han jag pratade med i går som är tävlingsansvarig i SSRK väst verkade väldigt trevlig och det är han som kommer att dömma oss. Vill bara hem och träna!!!
Eleonor

Kommentarer
Postat av: Görel

Förstår om det är känns lite "pirrigt" just nu, men Anlagsprovet kommer säkerligen att gå bra. Ni är ju så himla duktiga båda Ozzy och du! Men visst.. mycket kan hända ute i skogen som t.ex. viltstörning, svår väderlek, nervös förare mm. Vi, Oscar och jag håller naturligtvis tummarna för er!!!

KRAM på er och LYCKA TILL!

2009-01-29 @ 20:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0