Detta handlar inte om Ozzy utan om mig!!!

Kan ni tänka er. Idag gick jag ut i laggårn för att leta efter bröllopsbilder på mig och min man. Efter sex år skulle det kanske vara på tiden att det kom upp ett på väggen! Jag hittade inte det jag letade efter men jag hittade en annan bild.
En gång i tiden var jag med i en fotoklubb. Det var faktiskt så jag och Martin träffades. Det skulle bli en liten tävling här i Marks kommun och fotoklubbarna var inbjudna till Markmästerskapet. Bilderna skulle lämnas in och jag hade inget att lämna. Då slog mig idén att jag skulle kunna fixa allt på två dagar. Jag tog bilden (som blev ett självporträtt) och framkallade filmen samma dag, sedan gjorde jag själva papperskopian och en paspartou (om det nu stavas så vet jag inte) dagen efter och lämnade in. Jag brukar kalla det mitt motivationskort. Varför? Ja se själva...

Året var 2003! Jag kan fortfarande bara jag är lite uppvärmd!

Kommentarer
Postat av: Anna Eriksson

Jag förstår precis vad du menar! Kram Anna

2009-07-23 @ 22:03:03
URL: http://blogg.aftonbladet.se/837

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0