Tältäventyr!

Vi har sovit i tält för första gången!

Hela familjen samlades på åkern utanför. Vi var alltså inte så långt hemifrån, kanske 75 meter. Det var spännande för oss allihopa. Vi spelade Fia, åt godis, drack dricka (vilket resulterade i att lilltjejen spydde). Barnen somnade efter en stunds veleri och några timmar senare var det dags för mig och Martin att gå och lägga mig. Ozzy fick sova i "förtältet". Han har aldrig tältat innan så det var lite spännande att se hur det skulle gå. Men som vanligt när jag gör något med Ozzy så gick det väldigt bra. Han är en så snäll, go och trevlig hund så att han finner sig i det mesta!

Han är verkligen en guldklimp min lilla pojk!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Åh så mysigt. Så hade vi oxå tänkt å göra, men vi måste skaffa tält först. Oskar är jättesugen på att tälta.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0