Borås!

Jag har inte skrivit på länge, det beror inte på att vi inte har gjort något utan på att jag inte riktigt har hunnit med.
Först var jag och mina flickor och min mamma på Astrid Lindgrens Värld i 2 dagar. Det var roligt och Husse fick motion med Ozzy.
Sedan var jag bara hemma i några dagar för att åka till Polen. Då fick både flickorna och Husse motion!
Jag har slutat träna med godis. Ozzy tycker att det är ok att kramas istället! Skall göra ett freestylekomando i veckan för att han skall förstå det ordentligt. Jag började med runt. Det sitter. Sedan har jag kört Around (han skall backa runt mig) det sitter nästan.
På söndag (28) skall vi till Borås och Ryda på utställning. Vi har även tiggt till oss (eller snarare Marianne som är en baddare på att prata!) en uppvisning i finalringen innan finalen! Det kommer att bli bra träning. Därför fick jag gå ifrån mitt träningsschema lite för att kunna fixa ett program. Vi har en ny låt och ett nytt program. Han skall hoppa över ett koppel som jag håller mellan mina händer. Det går bra för det mesta...
Jag har egentligen semester nu men jag skall arbeta lite med att dela ut tidningar i 1 och en halv vecka. Ozzy boy kommer i varje fall att få minst 2 träningspass om dagen fram till torsdag när vi skall åka till Agneta och frisera både Ozzy och Alice inför utställnignen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0