Bilder från Ulrika

Först lite bus. Så går vi runt...Mer bus i full fart. Tänk att den "lilla" har blivit så stor!Lite seriös träning med två ben, backa, hopp...... tass och "andra" har vi börjat lära oss!Ulrika tränar Diva. Observera hur fint Ozzy ligger där borta. Det är jag som fotar så ni ser själva att jag är en bra bit bort.En av Diva attackerna! Visst är han duktig som ligger kvar! Här har Diva med all sin kraft dessutom vält honom! Tack Ulrika för de fina bilderna och för ett bra träningspass. Jag blev inspirerad av platsliggningen (som vi inte skulle tränat på egentligen) att jag har kört ett lydnadsklass ett program här i kväll. Han kan nog vi

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vilken ångvält jag har. Stackars Ozzy, men han var verkligen SÅÅÅÅ duktig idag. Vi kör väl ett pass till imorgon då eller? Ja, träna på så kan vi åka å tävla tillsammans, det är så tomt utan dig, ha ha ha.

2009-03-17 @ 20:36:22
Postat av: Görel

Vad duktiga och flitiga ni är! Ni slutar väl som riktiga proffs i den här träningstakten. Att känna kändisar är ju coolt och vara (halv)bror till en, är ju ännu coolare!!! ;)

Jag är lite nyfiken på Ozzys regndress! Berätta...

KRAM på er

2009-03-19 @ 08:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0