Jag dissar Hundens Hus!

Den 8 Jan i år anmälde jag mig till en rallylydnadskurs på Hundens hus. Det kom en bekräftelse på anmälan och den 9 jan kom det ett besked om hur man skulle betala in pengar och att kursen började den 11 mars (i morgon) kl. 19.30. I går skickade jag ett mail till dem för att fråga om man inte skull få ett PM eller så, då fick jag svaret att det inte börjar någon kurs utan att det har varit problem med deras dator!!! Sedan i Januari??? Verkar väldigt oseriöst. Det är dessutom så att Mamma har anmält sig till samma kurs. Vi har båda betalat in pengar i två olika omgångar (precis som dom har bett oss) och man kan ju undra över vilken koll de har på ekonomin eftersom det tydligen inte har slagit dem vilken kurs vi skall gå. De hade ringt till mamma men inte till mig. Nej usch och fy... oseriöst.
Nu har jag och Ozzy alltså ingen kurs att gå och de kurser som finns går på Torsdagar då jag inte kan gå på kurs!
Det är tur att vi har Piglet. Vi har tränat i dag igen och det gick toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0