Vi har träffat Piglet igen!

Idag åkte vi till delsjön och gick en liten promenad tillsammans med Piglet och hans matte. Sedan tog vi oss upp till Göteborgsavdelningens brukshundsklubb och tränade lite. Själva planen är avstängd men det fanns en liten "grusplan" som var upplyst som vi kunde träna på. Båda hundarna skötte sig utmärkt. Ozzy var glad och pigg och gjorde det han skulle. "Around" sitter son en smäck nu! Tass och "andra" (höger och vänster tass) får vi arbeta på ett tag till. Jag fotade Piglet men som ni ser blev inte bilden bra. Jag skyller allt på min nya mobil, kortet såg bra ut på den. Får ta med mig kameran nästa gång!
Ozzy är som vanligt när vi kommit hem trött och hungrig så jag får gå och ta hand om pojken nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0