Viltspår

Idag har Ozzy varit ute och spårat igen. Spåret fick inte ligga mer än några timmar. Denna gången märkte jag noga så jag skulle veta var jag var. Jag tänkte på att ge honom lite motstånd i linan. Jag pratade uppmuntrande med honom när jag var 100% säker på att han var rätt. Han tog spåret med en gång och gick som en klocka i dag! Han klarade till och med den lurigaste vinkeln av de tre som skall finnas med i ett öppenklasspår. Tjoho! Sedan var det slutet... han kände i luften att klöven låg en bit fram och jag lät honom springa. Lite roligt skall man ju få ha när man har jobbat bra! Jag försökte ta ett kort när han dundrade fram. Så här blev den:  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0