1 maj

Idag typ 5 över 6 på morgonen travade jag och Ozzy ut i skogen för att gå det lilla välblodade spåret som jag la i går kväll. Det gick väldigt bra. Jag hade bara lagt det med ett bloduppehåll och en "gåtillbakavinkel". Han funderade en stund vid vinkeln men gav inte upp utan tog tag i problemet!
Glömde skriva igår att jag naturligtvis ringde min hundakut efter katastrofspåret (som var bra till en början) men hon svarade inte utan jag fick ringa till min viltspårskonsulent...På kvällen ringde hundakuten upp (tänk vilken service) och det var hon som fick mig att glömma det gamla spåret för att lägga ett nytt. Det är tydligen så att dofterna dunstar väldigt fort när det är varmt och det är förmodligen därför Ozzy inte tog spåret och Alice skablade på sitt.
Nu hoppas jag på regn, mycke regn, dels för tävlingen på måndag och dels för att brunnen behöver vatten!

Kommentarer
Postat av: Anna Eriksson

Jag har aldrig märkt att du varit så morgonpigg! Kram Anna

2009-05-01 @ 10:13:34
URL: http://blogg.aftonbladet.se/837
Postat av: Ullis

Vi å våra hundar är bäst eller hur......(ödmjuk?njaaa) kram

2009-05-01 @ 22:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0