Igår var vi i Ullared!

Igår var jag och Martin i Ullared. Det var naturligtvis juklappar men även kläder åt den stora tjejen som skulle inhandlas. Det är tur att vi har vår ängel (för övrigt min mamma) som passade både barn och hund. Hon skickade en liten film (som är av pissig kvalité) på hundarna när hon var ute och gick. Det ösregnade! Hundarna hade sina regntäcken på sig och var som ni ser glada och lyckliga ändå! Täckena är naturligtvis köpta på Gunillas Djurtillbehör i Gråbo.

http://www.youtube.com/watch?v=gNg78lzcNFE

Hoppas att regnet snart slutar!!!

Föresten... jag har precis anmält Ozzy till en lydnadstävling den 26/12 och HTM på MyDog! Ulrika har lovat att följa med som min lilla snuttefilt!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Klart jag hänger med, jag har ju inget eget liv ju ... =)ha ha.

Postat av: Ulrika

Skrev en komentar här innan ikväll, men den är borta nu...hmm.



Nåja här är länken, tydligen kommer det upp vuxen reklam enligt vissa, och bilderna går inte att förstora. Men jag har inga problem...



http://pumaochdiva.webgain.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0