Jag har mailat till SKK!

Hej Ulf.

Jag heter Eleonor och jag har följt det som händer i freestylevärlden lite grann. Jag har några funderingar som jag skulle vilja ha svar på och tänkte att du kanske kan hjälpa mig med det.

Vad är det egentligen som gäller när man har en blogg? Jag trodde att det var yttrandefriheten som gällde och vad jag ha kunnat se i bloggarna så är det ingen som har skrivit något som inte har skett eller poängterat att det är deras egna upplevelse.

Jag har läst det som stod i hundsport och blir lite förvånad när en av de som namnger tävlande "hyllas" som en av de som försöker "ställa allt till rätta". Jag tycker inte att det framgår från reportaget om det är dina tankar eller om det är reportens tankar som skrivs. Borde inte den som skrivit artikeln kollat upp fakta? Det kan mycket väl hända att allt som står där är sant och det säger jag inget om (om det nu inte är ok att skriva om sina egna känslor och intryck i sin privata blogg) men det känns lite tokigt att en av dem som verkligen pekar ut människor i sin blogg genom att namnge dem (jag hade inte förstått vad som hänt under SM innan jag läste den bloggen) får en OK stämpel!

Vad är det som händer egentligen?

 MVH Eleonor Mattsson som har börjat tävla och tänker fortsätta tävla i den underbara hundsporten freestyle!

 PS. Jag tänker även dela med mig av mina tankar och funderingar i min egen blogg (lezedasvastanvind.blogg.se) därav nämner jag inga namn här ovan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0