Nu är det dags att packa igen...

I morgon bär det av mot Åstorp och SSRK´s officiella utställning. Jag skall ha med mig både Ozzy och Alice så det är tur att min kompis Cecilia, som förövrigt är "mamma" till Alice, följer med och hjälper till. Det är inte så många Welshar anmälda, kanske 10 eller så. Men det är bra träning och det brukar vara ett trevligt arrangemange. Dock lite kallt så jag har plockat fram underställ och mössa! Skall passa på att träna platsliggning tänkte jag. Jag har ju anmält Ozzy till en lydnadstävling den 15 nov... Ulrika skall följa med mig som pt! Pirrigt värre...

Kommentarer
Postat av: Anna Eriksson

Lycka till! Vi tänker på er. Kram Anna

2009-11-07 @ 07:48:36
URL: http://blogg.aftonbladet.se/837
Postat av: mosteer maggan

Jag håller alla tummar jag har, ska själv på utställning i morgon med båda mina bara inoff men bra träning. Håll bara nerverna i styr så går allt bra. Från en med svårstyrda nerver.

2009-11-07 @ 11:04:24
URL: http://margret.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0