Spårning.

Nu har vi börjat träna på vår nya karriär: spårning! Jag la ett enkelt rakt spår här utanför på ängen idag. Det var en burk med godis som slut! När jag lagt spåret gick jag in och åt med flickorna, satte dem framför TV:n (jag som aldrig skulle använda den som barnvakt) och plockade fram sele och lina. Ozzy började spåra redan vid dörren! Han tycker verkligen att det är roligt. Här komer en film av hans första spår, det är som vanligt när jag filmar med mobilen en ganska pissig kvalité men jag hoppas på några tips och kommentarer ändå!

http://www.youtube.com/watch?v=T3IqYqbLYsI

Han har aldrig spårat utan blod och klöv innan så jag är väldigt nöjd!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Önskar att jag också hade en hund som kunde spåra på det viset. Han spårar ju verkligen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0