Träning inför HTM

Ja, HTM är ju Heelwork to music vilket innebär flera olika "fotpositioner". Ozzy kan ju fot, brevid (fot på höger sida) och mellan mina ben. Han kan även gå nos mot näsa och nos mot rumpa. Två nya positioner vi skall träna in är att Ozzy skall gå bakom mig på snedden, han skall ha nosen åt vänster och rumpan åt höger, och att han skall gå på snedden framför mig. Det första (bakom mig) har vi börjat träna och han börjar fatta poängen!

Idag har vi (hela familjen utan Ozzy) varit på Liseberg. Vi passade boden som Gunillas djurtillbehör har. Linnea och Matilda fick välja varsin julklapp till Ozzy och Linnea valde ett hundkex för åtta kronor och Matilda en påse med hundkex för 10 kronor. Det märks att de inte fattar något om pengar ännu...
Så här trevligt såg det ut:
Vad vi gjorde där hela familjen??? Ja så här i jultider så kan man ju inte avslöja allt!

Om ni vill handla något till era djur i julklapp så rekomendrar jag er starkt att åka till Gunillas lilla bod. Där finns allt man kan få plats med på 6 kvadratmeter, eller 12 kubikmeter kanske för hon har ju byggt på höjden oxå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gulligt! Jag får väl titta på den bilden då abstinensen kommer fram. Är totalt sinnessjuk, jag vet, men det är så kul och mysigt att stå där =) Å nu får jag vänta ända tills nästa vecka =( men ska ju troligtvis dit på lördag ändå med de familja, då kommer jag såklart och hälsar på en stund, kanske du eller Gunilla behöver en kissepaus eller så? Då kan jag ju hoppa in =) Snart kommer de å hämtar mig med tvångströjan...jag får nog coola ner mig lite =)

2009-11-23 @ 22:01:23
Postat av: Ulrika

Ok, namnet kom inte med. Datorn å jag är som vanligt ovänner, men du vet ju säkert vem det störda inlägget kommer ifrån, eller hur? Jo, det är ju från mig =)

2009-11-23 @ 22:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0