Inför utställningen i morgon

Nu är Ozzy klippt. Jag har gjort det själv, det är ju bara en liten inofficiell utställning, men jag har inte riktigt någon koll på hur han skall se ut. Varje gång jag är hos Agneta och trimmar så tänker jag att jag skall komma ihåg precis hur hon gör, jag har till och med haft med kameran flera gånger. Men jag glömmer både att fota och att komma ihåg... du är helt enkelt för trevlig Agneta!!!
Så här ser pojken ut nu.
Ja, ja hans främsta uppgift i morgon är ju faktiskt att springa runt med Matilda. Hoppas verkligen att det går bra, han är ju ganska stark.
Själv skall jag ställa Glad Sprallig Doberman, Liten Bitsk Dvärgpinsher och Ozzyboy!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vadå liten utställning, vadå sprallig dobermann, vadå bitsk dvärgpinscher......nu fattar jag ingenting????? Å till sist....VAD HAR DU GJORT MED DIN HUND?????? Nä, jag skojjar bara, han är ju snyggOzzy ju.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0