Uppdateringar!

1. Matilda har fått en PT!
Matilda skall ju ställa ut Ozzy på barn med hund på lördag. Jag tyckte att det var dags att någon annan än jag fick träna henne. Min arbetskamrat som är mycket kompetent när det gäller utställningar ställde upp och Matilda fick bli dirigerad runt i hennes trädgård medans två barn och en stor gosig hund lufsade runt bredvid! Det var toppen och Matilda var duktig.
Här kollar domaren in Ozzys kropp. Matilda sprang i cirklar, raka linjer och i en triangel.

2. Ozzy är anmäld till en rallylydnadstävling! Det ni... Men det är inte jag som skall tävla utan min polare Ulrika. Underbart, jag åker på en liten familjesemester och hon tävlar med min hund! Tack för det.

3. Ni glömmer väl inte att jag nu mer vill bli kallad Adjunkt Fru Mamma Mattsson, ägare till SVCh SU(u)CH Lezedas Västanvind! I vilket fall så kommer det ta ett tag innan jag låter er glömma =)

Kommentarer
Postat av: Anna Eriksson

Hej Adjunkt Fru Mamma Mattsson, ägare till SVCh SU(u)CH Lezedas Västanvind!

Det är en lång titel men jag lär mig säkert snart..........jo, kommer ni "upp" nästa helg?

Kram Kusin (kort och gott) Anna

2009-10-01 @ 08:11:56
URL: http://blogg.aftonbladet.se/837
Postat av: mosteer maggan

Grattis till titeln

2009-10-01 @ 08:18:18
URL: http://margret.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0