Han är försvunnen!

Min lilla pojk är borta! Jag städade hos honom och allt var frid och fröjd tills jag upptäckte att min bebis var borta! Kan bara inte hitta honom. Tänkte att jag kanske tryckt ner honom eller så men jag hittar honom ingen stans. Han har varit borta i typ 2 timmar nu. Så jag gör en efterlysning: Liten, söt, röd mage, snäll, trevlig, snygg och slemmig... ja det är ju inte Ozzy boy jag pratar om utan om min palettciklidhane som bara har försvunnit. Hur f_n kan en 10 cm fisk försvinna i ett akvarium på 275 liter??? Lägger ut en bild på en liknande fisk om det är någon som har sett en förvirrad en ta sig fram längst vägarna.


Nu skall jag träna med Ozzy det är ju bara 12 dagar kvar till tävling och nästa vecka har vi träningsförbud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0