Hästfotografering!

Dagens stora projekt gick ut på en hästfotografering. Min komips Annelie ville ha lite bilder på sin häst. Det blev inte så bra vilket mycket berodde på vädret, -12 ung coh molnigt, men vi har ju fått lite idéer till en annan gång.
Här kommer två av bilderna.

Annelie är otroligt duktig med sin häst som heter Doris. Jag blev verkligen imponerad när Annelie genom sina egna kroppsrörelser fick Doris att härma henne. När Annelie sprang travade Doris, när Annelie galloperade galloperade Doris... helt otroligt såg det ut!Visst var det kärlek och ömet häst och människa emellan! Doris verkar verkligen vara en mycket trevlig häst. Nästa gång skall det bli bra bilder, det har jag bestämt!

Nu när flickorna har somnat är det dags för mig att träna Ozzy lite. Vi kommer inte att ta oss ut men platsliggning här inne och stabilitet i ställandet och kontaktövningar går ju faktiskt oxå bra!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Vi ska även fota hundarna någongång, det får du inte glömma =)



Jonas tyckte nog att din nya idé var bra knäpp =)Men jag tycker nog vi ger det en chans iallafall. Jag menar...Hur svårt kan det va?

2010-01-31 @ 21:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0