Nöjd treåring, trettiofemåring, snart fyraåring och fem och ett halvtåring!

Detta skall ju vara en blogg som handlar om hunden men, men...
Idag har vi haft födelsedagskalas! Linnea blev väldigt nöjd med sina presenter. Matilda har (Agnes) namnsdag idag vilket innebar lite presenter till henne med. Hon har idag läst ur en bok för mig för första gången!
Kalaset blev även ett hundkalas. Ozzy, Alice, Stina, Diva och Puma var ute och röjde en stund så även han är nöjd!
Gissa vem som blev nöjd över att det blev "tårtbyggmaterial" över? Jo det var ju jag såklart!

Kommentarer
Postat av: Anna Eriksson

Grattis i efterskott till alla som ska ha ett Grattis! Den som mest förtjänar det och skulle behöva ett minst varje dag är du för att du är en Mamma! Jag vet...........Nu har jag just börjat mitt vardagspussel som Mamma. Hittills lyckats få iväg 5 av 9. Den sista åker framåt 12.00 sedan är det bara Laban, Izabella på vår lediga dag! Kusin kram

2010-01-22 @ 07:35:59
URL: http://blogg.aftonbladet.se/837

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0