Träningsupplägg

Jag har begrunnat mina synder och kommit fram till några anledningar till varför det gick pissigt i går.
1. Jag har inte tränat tillbakagångar i platsliggningen. Ozzy måste bli stabil där.
2. Jag får inte ge upp för att jag tror att vi fått pissiga poäng. Jag trodde på en 6:a i linförighet när vi i själva verket hade en 8:a vilket ledde till en liten irritation hos mig som jag tror påverkade platsläggandet under gång...
3. Jag måste träna ihop med andra. Någon annan som ger mig en främmande apportbock tex.

Upplägg inför tävlingen i Kungsbacka:

24/1     Platsläggande under gång (redan fixat!) kontaktövningar (han skall visa att fot betyder kontakt oxå).
25/1     Kontaktövningar
26/1     Öppen träning i Gråbo. Kontaktövningar och allmänna störningar. Lite rallylydnad lär det ju bli oxå.
27/1     Ställande under gång. Jag måste få till ett snabbt ställande och ett stabilt stå kvar...
28/1     Ställande och kontakt.
29/1     Vila (det behövs det med!)
30/1     Kontakt, ställande och läggande under gång. GÄRNA IHOP MED NÅGON ANNAN!!!
31/1     Samma som dan innan.
1/2       Apporteringen, han måste bara acceptera det jag erbjuder honom...
2/2       Ingen träning. Vi skall på utbildning när det gäller James Wellbelowed fodret!
3/2       Apporteringen.
4/2       Kontakt och apportering
5/2       Ställande och läggande under gång
6/2       Ulrika skall tävla rallylydnad med Ozzy
7/2       Allt i en enda röra ...
8-13/2  Vila inför tävlingen (då får vi hitta på andra matte-ozzy saker!)

Hoppet får vi träna när tillfälle ges. Han kan det ju igentligen (om jag inte har gett upp...)

JAG LÄNGTAR TILL SOMMAREN OCH VÅRA TREVLIGA TRÄNINGAR!!!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Du kommer att fixa detta det vet jag. Ni är ju

e ju grymma ju.



Härliga bilder by the way =)

2010-01-24 @ 15:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0